Summa sidvisningar

måndag 17 november 2014

En riktig pysseldag

Idag har jag mest suttit inne på "mitt" rum hela dagen.
Det är verkligen mitt terapi rum. Förut blev det mer att jag ventilerade mer på bloggen.
Nu gör jag det på mitt rum i form av kreativitet istället.
Har sytt några mössor på kvällen. Lyssnade på musik i lurarna så jag inte störde någon.
Fast jag tänker inte sluta blogga för det.
Jag älskar all hjälp och kontakt jag fått tack vare bloggandet.
Mitt pyssel kan ju inte ge svar på frågor och komma med goda råd som bloggen kan.

Dessutom är den en jättebra dagbok jag kan gå tillbaka och se hur det var tillbaka i tiden.
Mitt minne är ju värre än en guldfisks. Då är det riktigt illa...

Roberts föräldrar, bror och lilla Elsa var och hälsade på oss en sväng på förmiddagen.
Imorgon kommer Elsa hit och ska vara hos oss ett par timmar på morgonen.
Fabian har haft en pyjamasdag. Han har gått i pyjamas hela dagen.
Det får man ibland.
Jag var ner på stan en sväng och köpte pennor och papper.
Träffade min underbara före detta svägerska och hennes dotter.
Vi stod och pratade jättelänge inne på Clas Ohlson så Robert undrade vart jag hade tagit vägen.

Jag måste verkligen ta mig tid och ork att träffa henne oftare hon är en fantastisk människa.

Imorgon måste jag komma ihåg att ringa sjukgymnasten.
Så vill jag tacka för alla goda råd och dom fina människor som öppnat sig och pratat om att medicinera sig till ett normalt liv.
Man är inte en sämre människa för det, tvärt om. Man ska ta den hjälp som finns och behövs istället för att gå runt och må dåligt hur länge som helst.

Fabian och jag låg i hans myspöl på kvällen och busade lite.
Han låg still i typ två minuter och tittade på Teletubbies i sin pöl på en dalahästkudde. Han gillar att ligga och mysa på dom :)
Sen var det färdigmyst och han förvandlades till en liten galning.
Ibland när han ska sova är han lite läskig. Han kan ligga på sitt rum och skratta högt för sig själv så man nästan tror att han har nån där inne som busar med honom.
Ibland ligger han och väser och låter som en liten demon istället.
Knappt man törs gå in och titta till honom. Jag som är så mörkrädd.
Jag har nog sett alldeles för många skräckfilmer :-)
Den söta lilla pojken♡
Han sover så sött med sin lilla kanin i famnen. Vill bara pussa dom mjuka små kinderna men då väcker jag honom.
Han ska få tusen pussar imorgon igen, precis som han får varje dag.

2 kommentarer:

  1. Du är så himla vacker mamma! Vi älskar dig ♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh <3 Jag älskar er så himla mycket!!

      Radera