Summa sidvisningar

lördag 15 november 2014

Massor med mössor ska det bli

I morse var jag lite ledsen och nere igen.
Det vände ganska snabbt till glädje då min alldeles underbara mamma kom förbi med en massa härliga tyger!
Massor med tyg och papper så jag kan texta mina tavlor och så hade hon även köpt pennor.

Hon är väl bara för fantastisk!
Nu ska jag sy mössor och annat skoj. Har föresten redan sytt några mössor.

På förmiddagen var vi hem till min bror och hans fru.
Dom håller ju på att tömma sitt hus och hade lite saker över.
Vi fick ett köksbord av dom och Rasmus som också var med dit fick massor med saker till köket.
Nu kanske vi blir bjudna på mat dit när han har grejer att laga mat med ;)

När vi kom hem var Roberts yngsta bror och hans tjej här för att hälsa på oss och gratulera Fabian.
Vi gjorde jättegoda älgfärsbiffar och morotsstuvning och bjöd dom på.
Fabian var så övertrött och när det blir så somnar han endast i min famn eller efter en promenad i vagnen.
Han fick ingen ro i min famn när det var folk här så vi gick ut en sväng.
Han somnade nästan direkt och sov i två timmar på balkongen.

Jag har beställt hem lite mönster på olika barnkläder så jag kan sy lite.
Det finns otroligt mycket fina färgglada tyger. Och så har jag ju sån tur som har både barn och barnbarn att sy till.
Jag har hittat världens bästa terapi.
Sy och pyssla ger sån enorm energikick till mig. För att inte tala om all uppskattning jag får för det jag gör!
Tack ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar