Summa sidvisningar

onsdag 23 november 2016

Tänk om.....

Har handlat och fixat lite på jobbet inför morgondagen.
Vi har haft bingo idag.
Jag har börjat julpynta då första advent är på söndag.
Skulle sätta upp gardinerna men dom var på tok för långa så jag tog hem för att sy upp dom.

Pysslade ihop en söt ljuslykta av en vas lite snabbt.

Har varit trött idag.
Ändå var jag den som fick sova längst av mig och Robert.
Fabian hade en jättekonstig natt.
Han var så trött så trött men kunde inte slappna av och sova.
Han var ledsen och kunde inte ligga still.
Kved, gnällde och grät om vart annat.
Stackarn❤
Tänk vad lätt om han kunnat prata och talat om vad som var fel.
Om hade ont nånstans, vilket han antagligen hade.
Inte förrän kl 05:30 kom han till ro och Robert och han kunde lägga sig i sängen och somna....
Lilla plutten.

Tänker ibland på otäcka saker som skulle kunna hända.
Tänk om Fabian skulle komma bort i nån folksamling eller nåt.
Han skulle ju inte kunna säga nåt och ingen skulle förstå honom.
Skulle ha kommit på nåt smart man kan ha på honom.
Halsband eller armband är inte att tänka på, det skulle han aldrig tillåta ha på sig.
Märka hans kläder med nåt meddelande där det står vad han heter, ålder och att han inte kan tala.
Så våra namn och telefonnummer.
Det blir en halv roman att skriva.
Måste kolla upp om det går att beställa såna lappar nånstans.
Tar gärna emot tips om nån har nåt.

Nu ska jag krypa ner bredvid min lilla prins som sover lite oroligt även nu.
Hoppas han får sova i natt plutten❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar