Summa sidvisningar

söndag 6 november 2016

Hej mitt vinterland

 Vi fick besök tidigt i morse av Selma och Fanny.
Har jag börjat sy en sak så vill jag gärna göra flera.
Så hon fick en till klänning idag.
 Hon blev så fin i den med ❤
 Vi hörde på radion och läste i tidningen om en försvunnen dam från Grycksbo.
Eller vi visste det innan rättare sagt...
Hur som så gav vi oss ut för att leta.
Vi mötte poliser ute efter dom vintriga skogsvägarna vi åkte på.
När vi varit ute och åkte runt en bra stund fick vi höra på radion att dom slutat sökandet efter henne.
Inte för att hon var hittad utan för att dom trodde att hon försvunnit av egen vilja.
Hon har fortfarande inte kommit till rätta.

Hoppas innerligt hon snart är tillbaka hemma igen❤

 På kvällskvisten ritade jag ett mönster på ett par byxor till mig själv.
 Sydde upp ett par direkt och blev så grymt nöjd med dom!
Både snygga och sköna👌

När Fabian somnat fick jag en underbart skön helkroppsmassage av min man.
Skönt slut på dagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar