Summa sidvisningar

lördag 5 november 2016

Kärlek, sömnad och mumsig middag

 Jag och Fabian klev upp före kl 06 i morse.
Vi åt frukost sen satt vi i soffan och hade mysigt framför tv'n.
Han tog min hand och höll den länge.
Man vill bara frysa tiden där och då❤
Sån obeskrivlig kärlek till den lilla killen.
Älskar att ha hans mjuka hand i min.

Jag drömmer ofta om mina andra barn.
Att dom är små igen, som Fabian.
Jag önskar att man om så bara för en dag, kunde få gå tillbaka i tiden när dom var små.
Jag skulle så gärna vilja krama och pussa på dom igen som små.

Åren går så himla rasande fort.
Såklart att jag älskar dom lika mycket idag som stora.
Men det är nåt alldeles speciellt med småbarnsåren.
Dom går alldeles för fort.

Och det vet jag av erfarenhet att dom gör.
Känns därför som att jag verkligen tar vara på tiden mer nu med Fabian.
Vaken nätter stör mig inte alls på samma sätt som dom gjorde när dom andra var små.
Visst blir jag trött.
Men det gör inte så mycket, jag får ju hänga med världens bästa lilla kille❤
 Idag har jag sytt en klänning till en av världens bästa tjejer.
Selma fick en klänning.
 Vi hade Fanny, Jesper, Selma och mormor på middag ikväll.
 Vi gick ut en sväng innan vi började med maten.
Selma somnade skönt i vagnen.
 När vi kom in var det full fart igen.
 Hon blev så fin i sin nya klänning .

 Vi dukade fint till både stora och små till middagen.

 Det var som vanligt Robert som stod för maten.
det var sagolikt gott!
Grön sparris, hasselbackspotatis , kyckling och gorgonzolasås .





 Vi kollade på Så mycket bättre efter maten.
Barnen lekte och tittade på plattan.
 Fanny och Jesper var hundvakt till en av Jespers mammas hundar.
Hon låg snällt på golvet och kollade på dom små busfröna.

 Lyckades få i en tofs i Selmas hår. Hon blev så söt❤
 Fast det är hon ju jämt. Nu har dom åkt hem och Fabian har somnat.
Imorgon är det min tur att få sovmorgon .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar