Summa sidvisningar

tisdag 8 november 2016

Åh vad jag älskar hjälpsamma människor! Och Händelseriket

 Jag blir lika förvånad varje gång någon erbjuder sig sin hjälp.
Det finns så himla snälla och hjälpsamma människor omkring oss.
På förmiddagen kom det förbi en kille och hämtade hjulen till vagnen och skulle se om han kunde de laga det❤

Nån som inte riktigt lika snäll det var Fabian.
Han vaknade före kl 04 och det var vackert till att bara stiga upp.
Tydligen skulle vi upp och bygga med lego...
Sötaste Fabian😊
 Både Robert och jag har varit lediga idag.
 Vi passade på att visa Robert Händelseriket. Han hade inte varit där innan.

 Vi bokade Fabians favoritrum, färgade bollarna.

 Vi hade lika skoj allihopa är inne.
 Fabian nästan försvann bland bollarna ibland så vi fick plocka fram honom.


 Jag och Fabian stoppade bollar i ett rör. Dom rullade ut så precis att Robert fick dom i huvudet där han satt.
Fabian skrattade så han kiknade, och jag med😁

 En fin stjärnhimmel  taket.


 Det var några andra ombokade rum som vi fick kolla in i.
 Fabian valde såklart rummet med vita bollarna.
 Bollar, bollar, bollar.
Han älskar bollar.

 Det var så roligt att se hur färger kan göra sån skillnad.
 I rummet med färgglada bollar var han mer fysiskt aktiv.
 I rummet med vita bollar låg han alldeles stilla bland alla bollar.
Där lyssnade vi på olika ljud som han tryckte fram på den stora paletten.

 Perfekt träning för kommunikation .
Det var olika ljud för djur, olika fordon och en massa annat.
Jag  gjorde tecknen för djuren vars läten han tryckte fram och likaså för dom olika fordonen.
 Man kan även trycka och ändra färgerna.
 Efter en timmes lek och träning så lade han sig i vilohörnan.
Imorgon ska han dit med mormor.
 Har beställt hem lite nya tyger idag. Som vi ser ut nu så får vi snart skaffa husvagn 😁

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar