Summa sidvisningar

torsdag 3 november 2016

Bad, limousine och vänner

 I morse var det bad på Neptunbadet .  Veckans höjdpunkt för Fabian.

 Han jublar när han trippar in till bassängen. Sån sann glädje!

 Jag och mina flickor gjorde oss klara på eftermiddagen  för att umgås och ha en trevlig kväll.
 Vi blev hämtade av en limousine om väntade på oss på gatan utanför vårt hus.
 Det kändes sååå lyxigt att stiga in i den 9 meter långa bilen.
 Vi åkte först för att hämta upp min kusin Lotta.

 Sen åkte vi till Hosjö för att hämta upp mina kompisar Malin och Helen.
När dom hoppat in i bilen korkade vi upp flaskan med bubbel🍾😁

 Vi har skrattat och haft en fantastiskt rolig kväll. En timme blev vi körda runt i bilen först.
Vi hade nog kunnat sitta  kvar i den hela kvällen och åkt runt.



 Sen blev vi avsläppta inte utanför gallerian på torget.
Vi skojade om röda mattan och det kändes lite smått pinsamt att hoppa ur bilen mitt bland alla folk.
Tror ni inte att han rullade ut röda mattan och vi fick gå ut på den!
Vi skrattade så vi fick kramp i kinderna😂
 Vi fick varsin goodiebag med massor med saker i.
Sen gick vi en sväng på stan och avslutade kvällen med lite gott i magen.

 Det här skulle vi kunna göra om oftare.
Allt det här låg i våra Goodiebags vi fick.
Mycket fina saker😊
Tack tjejer för en fantastiskt trevlig kväll!!
Ett extra tack till Malin för det fina brevet och det vackra halsbandet❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar