Summa sidvisningar

söndag 20 november 2016

Fåglar och full rulle i ateljén

 I morse tog jag och Fabian med oss lite mat till fåglarna och gick ut en sväng.
 Dom blev rackarns glada när vi kom och sprang emot oss.
Fabian blev lika glad han med.
Gladast blev han ändå när tåget kom och åkte förbi oss samtidigt som han matade änderna.
 När dom blir för närgångna så skäller han på dom på sitt vis 😊

 Det tog oss väl typ runt två timmar att gå den halva kilometern vi gick.
Och då åkte han ändå vagn dit.
Han kommer garanterat bli en sån där duktig kille som går runt på stan och plockar skräp och gör fint.
Han plockar upp allt och då menar jag verkligen ALLT skräp han ser och slänger i närmsta papperskorg.

När som gör mig fruktansvärt irriterad är alla fimpar som ligger slängda på backen ÖVERALLT!!
Kolla nästa gång ni går på stan innan städarna hunnit ut.
Marken är i princip täckt av äckliga fimpar!
BLÄÄÄÄ och skäms på er rökare!

 Hemma i min ateljé går symaskinerna och pennan varm.
 Det är en del att fixa inför julmarknaden och det är inte lång tid kvar.
 Idag har jag sytt några kuddar jag började på igår.
 Jag gillar dom och som vanligt när jag syr nåt så blir ingen likt den andra 😊

Nu ska jag krypa ner bredvid min lilla sovkompis😴❤
Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar