Summa sidvisningar

fredag 18 november 2016

Inställda planer

Den långdragna förkylningen biter sig envist kvar.
Det är väl lite tur ändå (om man nu kan kalla det tur) att vi är förkylda allihop.
Sömn och vila är ganska svårt att få till här hemma annars.
Men nu har vi lyckats sova middag alla tre samtidigt.
Så himla skönt.

Måste sätta fart när jag blir frisk att göra klart lite saker till den stundande julmarknaden vid gruvan .
Det blir tredje året i rad nu vi står på samma plats.
Jag har sytt lite byxor i olika storlekar i år som jag inte haft förut.
Jag älskar dessa byxor .
Alla är olika och jag blandar färger och mönster på tygerna hej vilt.

Imorgon skulle jag ha bowlat med jobbet. Har hoppats på att jag skulle hinna bli frisk till på fredagen .
Men jag får ställa in.
Har ingen alls ork i kroppen.
I natt ska vi försöka sova i samma rum alla tre.
Vi snorar, hostar och snarkar så vi väcker varandra (mest jag som låter)

Nattinatti ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar