Summa sidvisningar

tisdag 15 november 2016

Nu är det inte kul längre

 Jag ska väl egentligen  inte alls gnälla, det hade kunnat vara mycket värre.
Men det här med att ligga still och vara sjuk är inte alls min grej.
Febern gick inte ens ner trots Alvedon.
Ont i kroppen.
Snoret rinner så jag har nästan skavsår runt näsan av allt snytande.
Blåsor i munnen så jag knappt kan äta (vilket kan vara en fördel)

Fick till en god lunch (tror jag, allt smakar snor) persiljestuvad potatis och isterband .
Såg gott ut på tallriken i alla fall.
 Har förflyttat mig mellan sängen och soffan.
Tredje dagen som sjuk och redan rastlös.
Har bara blivit sämre också så jag hoppas det vänder snart.
Så nu har jag gnällt av mig lite.
Nu ska jag och mina blåsor i munnen, hostan och den svidiga snoriga näsan försöka att sova.....

1 kommentar:

  1. Prova gurgla med bubbelvatten ex Lika elr Ramlösa 😊 De ska minska blåsor i munnen har jag hört 😊

    SvaraRadera