Summa sidvisningar

torsdag 1 oktober 2015

Snacka om att tvärslockna

Fick sovmorgon av Fabian igår ända till klockan 05!! 
Sen var han även snäll och "hjälpte" till med tvätten. Han plockade ut den lortiga tvätt jag lagt in och spred runt den lite grann.
Robert hade långrast på förmiddagen och hade varit ut på Matmarknaden och ätit lunch med sin mamma. Själv satt jag på jobbet med en smarrig microlåda....
Vi såg på film om gamla falun igår och jag bakade en citronkladdkaka med vaniljvisp till och bjöd på.
Jag får verkligen uppskattning för mitt hembakta. Det är skoj.
När jag kom hem från jobbet var det fullt hus. Mamma, Fanny, Jesper och Selma var där. 
Vi gick ut på stan för att vänta på Robert och sen äta nåt gott. Jag ville helst ha Langos men kön var omänskligt lång och jag var farligt hungrig. Åt nån kycklingwrap som var riktigt god istället. 

På kvällen fick vi besök av Rasmus och Lina en sväng också. Dom var snälla och tog med sig Fanny med familj hem sen. Fabian somnade som en stock. Robert skulle se på film och jag skulle se bo de söker fru och Modus tror jag serien heter.
Minns lite av bonde söker fru....sen vaknade jag mitt i nyheterna.... kröp in till sängen och sov vidare. Fabian har hållt låda även i natt. Var länge sen det blev en hel natts sömn nu så det är väl inte konstigt att man är lite trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar