Summa sidvisningar

måndag 12 oktober 2015

Makeover

Idag blev det äntligen av! Jag har blivit så ompysslad av en alldeles fantastisk människa! 

Jag åkte till jobbet i morse och såg ut som ett skatbo i håret.
 Vi såg på film på förmiddagen, fick sällskap av av ett par damer på eftermiddagen och vi pratade och hade trevligt. Sen har jag passat på att handla lite när jag haft bilen idag. 
Efter jobbet gick jag till Jennifer på Nikita som fick fria händer att göra mig snygg i håret.
-Se sur ut, sa hon när vi skulle ta före-bilder
Jag fick en alldeles fantastisk färg i håret! Hon är verkligen duktig och kan sitt jobb! Litade helt och fullt på henne.
Det ser ut som att man satt på mig ett helt nytt hår. Blankt och fint men en otroligt vacker färg.
Jag stod och tog kort och skulle skicka till Fanny. Robert stod nedanför och tog kort på mig när jag tog kort :)
Såhär såg min bild ut jag tog :)
Min man är en stalker! 
När jag var färdig och snygg i håret så gick jag och Robert på bio. Vi hade först tänkt gå på den sena bion men ändrade oss och gick på tidiga. Dels för att vi är för trötta för att vara ute så länge och dels för att Robert skulle hinna se fotbollen på tv. 
Trodde han, den började samtidigt som tidiga filmen så han missade den. 
Vi såg The Martian, handlade om en man som blev kvar ensam på Mars. En rymdfilm alltså. Den var faktiskt riktigt bra.
Ja vi får se om det blir nå "ligga" ikväll för Robert nu när han har fått en snygg fru. Tyvärr glömde vi bort att ansa mitt ögonbryn. Men jag lånade Roberts nästrimmer innan jag gick till frissan så jag är snygg i näsan också ;)


Stort TACK till Jennifer för en magisk eftermiddag. Både för att få bli ompysslad och för en trevlig, rolig pratstund! ♡♡♡

1 kommentar:

  1. Härligt att bli ompysslad!! :-) Så fin du är!! Karin.

    SvaraRadera