Summa sidvisningar

tisdag 13 oktober 2015

Man hinner mycket på en dag

För tre år sedan låg vi på förlossningen inne på dag två sedan dom satt igång mig. Idag plockade vi blöjor i hela hallen.....
Efter att ha plockat ihop och fått lite gröt i magen så gick vi ut på en tur. 
Älskar att vara ute i den sköna friska höstluften. 
Frisk härlig luft och vackra färger överallt. En timmes skön promenad blev det. Fast så himla skön vet jag inte om den var egentligen. 

Min kropp känns helt slut. Ont här och där och flera kilos övervikt sen världens sämsta kondis på det. Jag har fullt sjå att hinna haka på Robert när han traskar iväg i ett rasande raskt tempo. Förut har det alltid varit tvärs om. Han som flåsat i nacken på mig (det gör han visserligen än ibland men av andra orsaker )
Blev en liten middagsvila när vi kom hem sen åkte vi med Robert ut till Grycksbo när han skulle till jobbet.
Idag har vi hängt hemma hos Alice och Elin.
Alice ville ta en mormorselfie så det gjorde vi såklart. Sen stoppade jag en boll i hennes byxa och det tyckte hon var så kul att hon hade fulla brallan i bollar till slut.
Har klippt luggen på henne för första gången idag.
Hon blev så söt mormors älskade lilla goding ♡
Duktig och äta var hon också. Åt flera stycken fiskpinnar och ett stort lass med mos. Sen smällde hon i sig två yoghurtar efter det.
Rasmus kom förbi och morsade och hade hunden Ozzy med sig.
Jag tror Fabian blev lite kär i Ozzy. Så snäll hund som blev klappad och kramad av fyra små händer. Jag klantade till mig när vi skulle åka hem. Glömde totalt bort tiden så vi missade halv fem bussen. 

Nästa gick 18:40 så det var bara att vänta på den. Fabian somnade direkt vi kom hem efter all bus och lek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar