Summa sidvisningar

torsdag 3 september 2015

Vilken otroligt lyckad kväll det blev

Jag har varit lite nervös över den här dagen. Idag har jag haft massor med fjärilar i magen. Höll på och förberedde maten, vek servetter och dukade innan mina gäster skulle komma klockan 17.
Så fort dom kom innanför dörren så släppte min nervositet. Dom tyckte att jag hade gjort det så fint. Jag fick till och med ett tal av en herre som sa att dom verkligen uppskattade allt jobb jag lagt ner. Dom såg att jag gjort mitt bästa och lagt ner energi på att göra det fint och trevligt för dom. Jag blev nästan tårögd av alla fina ord. 
Sen var dom så himla snälla och hjälpsamma att plocka undan allting efteråt. Jag fick hjälp av en herre att ställa om borden innan också. Dom är så fantastiskt snälla och trevliga alla boende i området där jag jobbar. 
Jag var inte klar med allt förrän klockan var efter nio så det blev en sen dag idag. Sen men otroligt uppskattad och lyckad. Jag är så nöjd med mitt första riktiga uppdrag. 

Nåt annat som jag inte är lika nöjd över är den hemska bilden på den lilla drunknade pojken som cirkulerar. Hur kan man ens dela en sån vidrig bild? 
Jag kommer att lämna mitt bidrag för att hjälpa dom drabbade. För det som drabbar dom är fruktansvärt. Men jag skulle aldrig komma på tanken att dela den fruktansvärda bilden på pojken♡

2 kommentarer:

  1. God morgon,

    Jag har följt dej under ganska lång tid, men aldrig skrivit något.
    Jag är så glad för din/er skull att livet har blivit så bra för er.
    Du strålar av lycka och man ser att du älskar ditt nya liv.

    Kramar
    från en farmor i Järfälla ����������

    SvaraRadera
    Svar
    1. God morgon farmor i Järfälla!
      Tack snälla du♡ Ja det stämmer det du säger. Jag älskar verkligen mitt nya jobb och vårt nya liv som äntligen verkar gå åt rätt håll :)
      Kram och ha en riktigt skön helg!!

      Radera