Summa sidvisningar

onsdag 9 september 2015

Ännu en fantastisk dag på jobbet

Idag har jag haft korvgrillning på jobbet. Vi hade en otrolig tur med vädret och kunde sitta ute och äta.
Jag hade fler korvätare än jag räknat med och det känns så kul.
Precis som med räkfrossan.
Jag blir alldeles varm i hjärtat av dom fina ord jag får av mina vänner där.
Fick även besök av mina nära och kära idag.
Mamma hade varit ute och plockat svamp och kom med en stor korg full med gula kantareller.
Hon har plockat så mycket så hon är så trött på att rensa.
Hon undrade om jag inte kunde de fråga dom boende där om dom ville ha lite svamp.
Och OM dom ville!!
Dom blev överlyckliga över att få lite av skogens guld.
Vi är som en enda stor familj där snart ;)

Jag har lite svårt att slita mig från jobbet för att jag trivs så bra med allt.

Nu ska jag se en serie jag börjat titta på som heter Safe house.
Näst sista avsnittet, riktigt bra serie om jag får säga.
Jag brukar inte fastna i tv-serier men nu är jag fast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar