Summa sidvisningar

måndag 9 juni 2014

Mösspåtagning och kvällsjogging

Idag har vi haft sällskap av Fanny. Hon kom hit och la sig i soffan och myste med min stora kexchoklad.
Vi skulle gå ner och titta på alla studenter på mösspåtagningen.
Det började klockan 15 men Fabian sov till klockan 16 så vi missade när dom gick runt med en fot på trottoaren.
Men mösspåtagningen såg vi och det var det viktigaste.

Det är sån underbar stämning bland alla glada studenter. Jag ryser när jag hör alla glädjerop och glada sånger.
Vi höll oss i skuggan uppe vid kyrkan för det var så varmt o solen.
Fick för första gången på Fabian en keps. Jag har sytt på band på den så jag kan knyta den runt hakan.
Han slet lite i början men sen fick den sitta på. Imorgon ska vi försöka få på en cykelhjälm.  Han gillar inte att ha saker på sitt huvud.  Det är ett elände att bara ta huvudmått när man är på BVC.

Vi gick på stan lite efteråt sen tog vi en glass och gick hem. Fanny har plockat ihop lite saker här hemma så Robert körde ut henne till Grycksbo med allt. Det var föresten en artikel om Fabian i Falu Kuriren idag. Dom ville göra en uppföljning om hur det går för honom. 

När Robert kom hem var klockan strax efter 21 och jag var trött så det sved i mina ögon.
Han pushade mig att ut och gå så jag knöt på mina alldeles nya skor och gav mig iväg.
Sprang 3,6 km av dom 4,6 och nu sitter jag här och eftersvetttas. Fy bubblan vad det är skönt efteråt.
Tack älskling för utan dig hade jag gått och lagt mig istället ♡

Nu kan jag med gott samvete hoppa i säng. Imorgon ska vi till habiliteringen och hämta ut Fabians nya rollator :-)
God natt!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar