Summa sidvisningar

tisdag 17 juni 2014

Fanny inskriven på körskola

Ibland har dagarna en förmåga att bara försvinna fast man inte knappt hunnit utanför dörren.

Kusin Elsa och mormor/farmor skulle komma och hälsa på oss idag.
Fabian sov nästan 2 och en halv timme på förmiddagen så dom kom lite senare än vad jag räknat med.
Så kan det bli ibland. 

Elsa och farmor var här och lekte en stund med oss i alla fall. Sen blev Elsa trött och dom fick åka hem.
Fabian fick en kram av Elsa innan dom åkte. Sötnosar ♡

Fanny kom hit för hon skulle skriva in sig på körskolan och vi skulle följa med henne dit.
Så skönt att hon tagit beslutet att både börja om skolan i höst och nu även ta tag i sitt körkort. Jag blir så glad hela jag. Jag och Fanny åt varsin päronsplit, på pinnarna står det rebusar.
Vi gissade helt galet både hon och jag. Jag gissade på ELdorado och hon på surSTRÖMing....

När vi kom tillbaka hem var det dags för Fabian att sova igen.
Han sov över två timmar igen. Jag har passat på att sy lite fler solkepsar medans Fabian sov.

Alice och Elin kom också förbi en sväng och sa hej.
Nu har Fabian somnat för natten och jag har slagit mig ner i soffan.
Vissa dagar är det mest bara mat och sömn och man hinner inte med mycket annat.
Jag anpassar mig efter Fabians behov helt enkelt.
Imorgon kommer alla mina ungdomar och deras respektive hit och äter lite med oss.
Det ska bli kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar