Summa sidvisningar

torsdag 19 juni 2014

Fabian sover jag pysslar

Jag somnade strax efter kl 21 igår kväll. När Fabian vaknade runt 7 i morse hade jag kunnat sova några timmar till....

Gjorde äggmackor till Robert med hjärtan på. Bara för att jag älskar honom så mycket.
Runt halv nio somnade Fabian igen. Jag började fundera ut hur jag skulle göra om den rosa stolen Fanny haft så den passar in på det rummet som nu är Felix.

Jag hade lite dekorplast kvar sen jag gjorde om bokhyllan till skrivbord.
Tyvärr fäste inte det på stolsbenen så jag lindade in dom i eltejp istället.

Kollade bland mina kläder och hittade ett linne jag aldrig använder.
Tog av det rosa tyget på stolen och hade det som mönster sen satte jag tillbaka det på stolen igen.

Till stolsdynan tog jag ett tyg jag köpte en liten stuvbit på Ikea förut.
Sydde en kanal och trädde i resår så det går enkelt att ta av och tvätta om det skulle behövas.
Stolen är alltså lätt att återställa till originalet igen utan att förstöra något.

När Fabian vaknat åt vi lite lunch och gick en sväng på stan för jag behövde en ny mascara.

Nu ligger han och sover igen. Han sov två och en halv timme på förmiddagen.
Vi får se hur länge han sover nu.
Har inget pyssla med nu heller. Får torka golven så dom är rena till midsommar.  Dammsög när han var vaken förut.

Älskade lilla Fabian ♡

2 kommentarer:

  1. Wow...imponerande! Du är riktigt duktig på att förvandla saker, kanske ett framtida yrke för dig?

    SvaraRadera