Summa sidvisningar

måndag 2 juni 2014

Fuck cancer

Robert hade köpt varsin present åt oss som också var en god gärning.
Ett varsitt armband som det står FUCK CANCER på.
Sedan både Bengt och Marianne gick bort i samma eländiga sjukdom så har man känt ett om möjligt ännu större hat till den.
Ta inte människors liv som inte har levt klart på många år än!
Det var en väldigt fin present på två vis kan man säga.
Robert är bäst i världen på presenter och överraskningar.

Mina Adidas skor är numera utbytta mot ett par utprovade Asics. Nu ska det bli ordning på fötter och benhinnor igen. Fick riktig hjälp på sportaffären när jag köpte dom.

Jag och Fabian har varit ut och kollat på Fanny och Jespers nya lägenhet. Det kommer att bli jättefint där bara dom lyckas få ihop lite möbler. Fattas soffa och säng men det ordnar nog sig imorgon.

Själva har vi lite balkongmöbler att sälja. Dom vi hade tog upp hela balkongen så Fabian fick inte plats att röra sig.
Så om någon är sugen på att köpa fyra positionsstolar och ett bord så finns det hos oss för 1500:- i nyskick.

Vi åkte upp till Toyota för att lämna in bilen som ska fixas imorgon.
På vägen hem gick vi förbi på Tzatziki och åt middag.
En god sallad med kyckling och tzatziki såklart. Med massor med vitlök.
Kanske inte så smart då jag ska till tandläkaren och laga min tand imorgon.

Nu blir det god natt mina vänner ♡

2 kommentarer:

  1. Fina ni är som tänker på dom än <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänker på dom väldigt ofta, och er med <3 Love

      Radera