Summa sidvisningar

lördag 7 juni 2014

Familjedag

Vi gick ner på stan och kollade på förmiddagen.  Roberts kusin Thomas gjorde oss sällskap.
Vi tittade på karuseller och tog en sallad på Piacetto.
Jag provade en byxdress på Lindex men kan inte bestämma mig om jag vill ha den eller inte. Den var toppenskön och jag tycker det är så snyggt på alla andra.

På eftermiddagen hjälpte Robert Fanny och Jesper att hämta en soffa.
Nu börjar deras hem att lika ett hem. Det blir så mysigt. Rummet är avdelat med tyg och där bakom är sovrummet.
Roberts föräldrar bor ju på andra sidan gatan vid Fanny och Jesper.
Där blev vi bjudna på grillat allihopa.
Riktigt gott var det.

Fabian gungade lite, den gungan sitter han så bra i.
Kathryn har så mycket fina blommor i sin trädgård och ibland kan jag längta efter att bo i hus igen.
Älskar att hålla på med blommor och trädgård. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar