Summa sidvisningar

fredag 13 juni 2014

Kollat studenter och fixat hos Fanny

Vi fick lite besök av Fabians farmor, faster och lilla kusin Elsa på förmiddagen. 

Efter deras besök så gick vi ut på stan för att titta på alla glada studenter.  Jag blir alldeles rörd av stämningen som är runtomkring. Alla är så lyckliga och glada.
Fabian gillade också att se ekipagen som åkte förbi och sjöng och spelade musik.
Fanny gjorde oss sällskap på stan.

Vi fick gå hem för att Fabian blev så trött.
Jag körde hem Fanny till Grycksbo och Robert var hemma med Fabian.
Hade lovat Fanny att hjälpa till att sätta upp litet hyllor och fixa lite.
Jag har som ett inbyggt vattenpass i huvudet :)
Fanny trodde mig inte så hon kollade när jag sa att det var rakt med mitt mått i huvudet. 
Spikrakt satt den! Hon bara skrattade, sen trodde hon på mig :-)

Det har blivit riktigt mysigt hemma hos Fanny och Jesper nu♡

Fanny sa igår att Fabian var så likt mig när jag var liten. Får alltid höra att han är så likt Robert. Ingen av mina andra barn är likt mig heller.
Fick lov att leta på en bild på mig som liten och jämföra.
Jo faktiskt, han är väldigt likt mig som liten :-)

1 kommentar:

  1. Bilden av dig som barn är ju helt underbar!!! Du och Fabian är skrattretande lika varandra!! Ingen tvekan om vem som är mamma till honom inte! ;-) Men jag håller även med om att han är lik Robert. Han är väl en härlig mix av er båda helt enkelt! ;-)

    Jag är väldigt lik min mamma när hon var ung, men även min farmor - vilket är lustigt då hon och mamma inte är lika varandra. Genetiken är en förunderlig värld! ;-) Hoppas ni får en underbar helg. Jag njuter i stora drag. Kram, Karin S.

    SvaraRadera