Summa sidvisningar

torsdag 17 december 2015

Så tacksam för mina nya vänner!

Idag hade jag också hemsydda kläder på mig. Inte bara hemsydda utan egensydda.
Robert flätade mitt hår i morse. Han lyckades göra en vriden fläta. Han kan min man ♡

Jag har den coolaste vattenkokaren i hela stan på mitt jobb. 
Jag har haft bingo på jobbet idag. Kommer att ha ett litet juluppehåll från jobbet. Längtar redan tillbaka.
Jag fick så otroligt fina julklappar av mina alldeles fantastiska vänner där ute. En orkidé, fin choklad, ett presentkort på något jag länge velat göra men aldrig unnat mig att göra. Nämligen en fotbehandling. Tårarna rann på mig av tacksamhet. Jag blir så otroligt rörd av att dom är så underbara och snälla. Vi är verkligen ett toppengäng där ute.
Jag fick en alldeles egen dikt skriven bara för mig. Hur fint är inte bara det! 
Hej då jobbet, vi ses om en och en halv vecka lite drygt. Inte så länge men trivs man på jobbet som jag gör då känns det länge :)
På onsdag firar vi vår julafton. Mindre än en vecka kvar. Hoppas Tomten kommer :)

4 kommentarer:

  1. Otroligt snygg klänning/tunika du sytt till dig själv. Vad härligt att du trivs på ditt jobb och är så uppskattad <3 Nu får du njuta av ledigheten ett tag och umgås med man/barn/barnbarn och släkt o vänner. Kramar i massor och GOD JUL och GOTT NYTT ÅR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Synnöve! Det ska jag verkligen göra! God Jul och Gott Nytt År till dig med. Många kramar♡♡♡

      Radera
  2. Läcker fläta! Det är härligt när man känner sig glad för att gå till jobbet. Det är så det ska vara... ;-) Kram, Karin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst är han bra på att fläta ;-) Kram på dig!!

      Radera