Summa sidvisningar

onsdag 9 december 2015

Grötlunch och julklappar

Idag har jag haft grötlunch med skinksmörgås  på jobbet.  Jag ska få ett nytt namn på min lokal av mina vänner. Istället för Träffpunkt Vandraren så ska jag få heta restaurang Vandraren. Det är jättetrevligt att kunna äta lunch tillsammans sådär.

Jag har börjat på att sy lite julklappar till barnen. Blev klar med en tröja till Fabian. Håller på med matchande byxor till också.
Jag sydde tröjan lite längre. Det glipor alltid mellan byxor och tröja när han sitter i rullstolen. Nu kan man dra ner tröjan lite u de rumpan. Sen sitter den uppe tack vare mudden nertill på tröjan. Färgerna är mycket klarare i verkligheten än på bild. Ärmarna och ryggen är i mjuk plysch. Fabian äger inte ens ett par jeans. Han har bara mjukiskläder som är bekväma för honom att sitta i. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar