Summa sidvisningar

onsdag 16 december 2015

Det blir hemgjorda julklappar i år

Sydde lite kläder igår till Selma och Fabian. Selma kissade ner sig och hade inget mer ombyte här.
Jag gjorde hennes tröja i längre modell också. Med mudd nertill så kan man ha som hon har på bilden som en vanlig tröja.
Sen kan man dra ner den över rumpan och som klänning till ett par tights. Lite smart om jag själv får säga.
Fabians tröjor gör jag längre av en annan anledning. Det är för att han ska slippa glipor mellan tröja och byxa när han sitter i rullstolen. Fungerar alldeles utmärkt. 
Det kommer att bli mycket hemgjorda julklappar i år. Det är ju nästan lite extra kul att ge bort när man gjort dom själv. Ingen har likadan. 

5 kommentarer:

  1. Du är så otroligt duktig på att sy 😊 kan du inte visa eller berätta hur du syr dessa fina barnkläder?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ska försöka komma ihåg att visa när jag syr nästa plagg :-)

      Radera
    2. Tack! Ska försöka komma ihåg att visa när jag syr nästa plagg :-)

      Radera
  2. Åh, jättefina kläder!! Karin.

    SvaraRadera