Summa sidvisningar

tisdag 15 december 2015

Bus på förskolan

I morse gick vi till öppna förskolan. Det var Selmas första gång på just den öppna förskolan som vi brukar gå på.
Den är så himla bra för det är stora utrymmen och och oftast ganska lugnt och inte så många barn. Nån sångstund blev det inte för Fabian ville då absolut inte vara med på den idag.
Vi gåtränar varje dag och Fabian är så duktig.

Men mest ville han sitta och bygga med lego. Efter ett par timmar där var det två mycket trötta barn vi gick hem med. Selma somnade i vagnen och Fabian direkt vi kom hem.

På eftermiddagen har jag varit på årets sista APT möte. Jag har så otroligt trevliga arbetskamrater och en alldeles grymt bra chef.

Jag är så tacksam för att just jag fick mitt jobb. Imorgon ska vi ha sopplunch. Det är är min sista vecka på jobbet före jul. 

Kommer att längta dit när jag är ledig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar