Summa sidvisningar

lördag 5 december 2015

Allt klart inför morgondagens julmarknad

Man kan säga att dagen både började och slutade med en massa bus.
Fabian  lade beslag på Selmas nalle direkt men hon var snäll och lät honom låna den.
Jag har haft massor med "hjälp" att göra färdigt det sista inför morgondagen. 
Selma hon bestämde sig för att rensa i tyghyllan och gjorde sig en skön bädd av tyg som hon sen låg och gosade i.
Det var rätt bra gjort av henne ändå för Fanny vek om allt och det blev mer ordning än det varit på mycket länge.
Hyllorna gapade tomma efter Selmas framfart.
Fabian brukar försöka hålla koll på Selma men idag drogs han med i hennes hyss istället 
Hade tänkt att bara göra ett par dreglisar men det slutade med 25 stycken innan jag var klar. Det gick så snabbt när Fanny klippte och fixade och jag bara behövde sy. 
Blev himla nöjd med dom med tryck på. Ser nästan köpta ut :)
Sen åse jag tjata vidare om dessa reflexmössor. 
Så kul när dom finns i alla möjliga färger och liksom smälter i mönstret i tyget. Sen lyser dom upp så himla bra som reflex.
Nu hoppas jag att vi har packat med oss allt som ska med till gruvan imorgon. Lite fjärilar i magen är det allt.
Det tråkiga är att det ser ut som att det ska regna typ hela dagen. Men vädret kan ändras snabbt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar