Summa sidvisningar

tisdag 17 december 2019

Vilodag var kanske fel ordval

 Har inte tagit en enda bild idag, fast jag har haft hur många timmar av dygnet som helst på mig....

Blev väckt kl 04:15 av en liten ligist som tyckte att vi sovit klart.
Försökte få honom att somna om men kl 04:40 gav jag upp och gick upp och slog på kaffebryggaren.

Fabian gick upp och började spela innebandy.
Han tyckte det var ett perfekt sätt att starta dagen på.


 Kollade igenom lite gamla bilder jag gillar.
Visst lyser det bus om honom?!
Men han är ju det sötaste och roligaste som finns även om han också kan vara den jobbigaste ibland❤
 Tänk innan han kunde gå vad lugnt det var.
Stod där man ställde honom, var ju rätt praktiskt såhär i efterhand 😂


 Nä då, jag älskar att han får runt som ett jihu och gör mina gråa hår helt vita.
Han får mig att skratta varje dag för han har humor och vet mycket väl när han är rolig och gör sånt han inte får göra för att retas.

 Idag hade dom haft utflykt i skolan.
Dom hade åkt buss upp till Lugnet för att sen ta bergbanan upp till hoppbackarna.
Där hade dom grillat korv och sprungit runt i cykelbanorna där uppe.

Sen hade dom tagit en promenad (rullstol) tillbaka till skolan.
Där hade Fabian somnat direkt och snarkat skönt i myspölen❤

Hoppas inte han håller på att bli sjuk bara.
Hade svårt att komma till ro nu på kvällen och snarkade mycket nu med.

Jag hade lätt kunnat somna på mitt jobb idag också då det blev mycket jobb vid datorn på förmiddagen istället för bakning.
Finns inget som gör mig så trött som att sitta vid den.
 Efter jobbet hämtade jag upp Fabian så handlade vi med oss lite mat och åkte ut till Felix.
Hjälpte honom med lite disk och plockade ihop lite hemma hos honom.

Fabian och Alice levde mest rövare och sprang runt runt i hans lägenhet och hoppade i sängen😅

Men Jag tror Felix uppskattade vårt sällskap ändå även om det blev lite livat 😁💖

Någon träning varken hanns eller orkades med idag😴
Därav vilodagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar