Summa sidvisningar

lördag 14 december 2019

Julbord, Världens sötaste Luciatåg, träning och godsaker

 Laddade med lite träning innan julbordet på jobbet i veckan.
Jag är så ofantligt tacksam för mitt jobb och framförallt för mina älskade vänner på jobbet.
Dom ger mig styrka❤



 I år fick vi inga fondpengar till julbord men det löste vi genom att hjälpas åt att laga all mat tillsammans.
Den maten hittar du inte på nåt annat julbord.
Så fantastiskt god mat!

Vi är ett bra team på många sätt.



 Fick en alldeles egen snapsvisa skriven till bara mig 😅
Hur många har en egen snapsvisa liksom.

 Dagen efter var vi bjudna på Luciafirande på Fabians skola.
Det var det sötaste Luciatåget jag nånsin sett❤

Fabian han satt mest och tecknade att han ville hem.
Han skulle hem och klä granen 😅🥰

 Fick såna fina bilder av barnbarnen som Fanny tagit på dom❤❤❤


 Efter det fina Luciafirande blev vi bjudna på fika som barnen bakat åt oss föräldrar.

 Idag var det tågbygge på morgonen för Fabian och jag och Fanny drog till gymmet.
 Det har inte blivit mycket löpning den här månaden.
Har varit för halt ute att springa även med dubbade skor.
Brukar ligga på strax över 2 mil i veckan i alla fall men det gör jag inte nu.
 Men vi har kört desto mer styrka istället och så har det blivit löpband och crosstrainer inne också.

 Efter träningen tog Fanny med sig Fabian hem så fick han åka buss med mormor hem sen.

Jag och Robert gick ner på stan och julhandlade lite i lugn och ro.
 Värmde oss med en varsin kaffedrink och släckte törsten med en öl.
 Sen gick vi hem och bakade färdigt päronbiskvierna vi påbörjade i morse👌

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar