Summa sidvisningar

lördag 7 december 2019

Kom och köp!

 Idag har vi hållit till i köket hela dagen.
Har bakat massor av godsaker vi ska ha med oss till julmarknaden imorgon.

Har även tavlor med recept man kan köpa för sig eller tillsammans med bakverken.
Perfekt att ha framme i köket då det är så t jag ofta bakar och som är lättbakat.

 Päronbiskvier är inte fullt lika lättbakad och tar ganska lång tid att göra då det är så många moment för att göra dom.

 Hade dock mycket hjälp av männen med den intelligenta blicken😳

 Den är 6:e året som vi står på julmarknaden vid gruvan.
Första året jag inte sytt en massa.
Hade ingen lust alls till att sy, hade dock tänkt sy mössor med reflexer men det här krånglat till sig med beställningen av reflexer så jag har fortfarande inte fått dom trots att det är över en månad sen jag beställde dom.

Fakturan fick jag snabbt däremot....

Men, men goda bakverk är väl inte helt fel de heller.
Så har ni vägarna förbi så kom och köp! 😃

4 kommentarer:

  1. Hade jag varit upp i Dalarna hade jag definitivt kommit inom o handlat bakverk. 😍 Ääääälskar Hallongrottor o biskvier.

    Fan så trist att företag inte kan leverera som de ska.
    O sen ha mage att skicka faktura 😳

    /Annika K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev en rykande åtgång på bakverken 😃 Hoppas du har vägarna upp nån vinter och gå på marknaden, den är riktigt mysig. Dock slutade den i spöregn idag 😅🤗

      Radera
    2. Fy så trist m regn :/
      Ja jag får se till att boka in en tripp upp till mamma nästa år vid
      den tiden :)

      /Annika K

      Radera
    3. Ja det tycker jag att du ska göra :)

      Radera