Summa sidvisningar

fredag 6 december 2019

Julbord gånger 2

 Igår var det dags för julbord med arbetskamraterna på Lugnet.
Jag brukar alltid ha gått hem när uppträdandet börjat.
Det har varit för högt ljud och jag har varit trött.



 Det är en rätt mäktigt julfest vi blir bjudna på av kommunen.
Den är uppdelad på två dagar och ändå är det så mycket folk.






 Det var mycket bra artister i år och jag var kvar under hela tiden dom uppträdde.
Det var Robin Bengtsson, Chris Klafford och Linda Bengtzing och så ett band från Malung jag glömt namnet på.

Grymt bra var dom i alla fall allihopa!

 Idag har jag mest rensat här hemma och kört skräp till återvinningen.
På eftermiddagen hjälptes vi åt att baka inför julmarknaden vid gruvan på söndag.

Vi hann göra päronbiskvier och kolakakor.
Imorgon ska vi baka vidare med lite annat gott.


 På kvällen har vi varit på julbord med assistansbolaget Omtanken.
Fabian ville träffa Tomten och ha bilar av han.
Han hade garderat sig med några egna bilar med sig för säkerhets skull 😍




 Revyresan uppträdde och dom gillade Fabian att kolla på.
Han härmade när dom dansade och gjorde tecken när dom sjöng.

Vem vet, om några år kanske han också är med där och dansar och sjunger❤
Dom är så himla duktiga.






 Dess värre hade Fabian lite krångel med magen.
Vi hann i alla fall äta innan vi fick lov att åka hem efter två försök på toaletten där.

Fabian tecknade att vi skulle åka hem så det var bara att lyda.
 Han är så himla rolig Fabian, härmar allt och alla.
Robert gick med händerna bakom ryggen när vi gick mot bilen.
Vips så gick Fabian bakom som en liten farbror han med 😅
 Igår hade jag ingen bil till jobbet så att jag fick knyta på mig skorna med dubbar och springa till jobbet.
Perfekt sätt att få till träningen på.

Men min kropp gillar absolut inte löpning på morgonen.
Styrka går hur bra som helst att träna då men att springa är inte kul nånstans direkt på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar