Summa sidvisningar

torsdag 26 december 2019

Kört slut på maken


 I morse kom mormor hit och hämtade en finklädd Fabian.
Dom skulle ta tåget till Borlänge medan vi var och tränade.
Han valde kläder själv och då åkte finskjortan och jeansen på 🥰
 Jag var på gymmet igår också så tog det lite lugnare idag.
Men Robert fick sig en rejäl omgång så svetten lackade😅



 Fanny var duktig och tog sig in helt själv i morse.
Hon var först på hela gymmet som var alldeles mörkt och tyst när hon kom dit.

När vi var där hade vi sällskap av ett par till i lokalen i alla fall.
Rätt skönt när det inte är så mycket folk där.


 Jag kommer nog dock ha en rejäl träningsvärk i magen imorgon.

Robert i hela kroppen😁



 Jag hade lite rastlöshet kvar så jag gav mig ut på en lugn jogg på kvällen.
Benen var dock inte dom lättaste.


 9 km fick jag ändå ihop så det var ju rätt bra.
Så vintervitt och vackert ute.

 När jag kom hem blev det middag på toaletten medan Fabian satt i badet.

Man måste ha ett vakande öga på honom hela tiden.
Var man än är.
Särskilt om man är ute och går för rätt som det är kan han dra iväg rakt ut i vägen bara.

Inga begrepp alls om att nåt kan vara farligt eller att man kan göra illa sig.

 Det är ju tur han är så söt att se på så att man gärna kollar lite extra på honom ändå 🥰

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar