Summa sidvisningar

söndag 8 december 2019

Då kan vi bocka av den 6:e julmarknaden och slappna av igen

 Vi var taggade och laddade inför julmarknaden i morse.
Hade inte så mycket saker med oss upp men det gjorde inget.

Vi kände ingen press och står där mest för att det är så kul.
Kan inte fatta att det här var 6:e året i rad som vi stod där.

Minns första året när jag åkte upp med en ångestklump stor som en badboll i halsen, bröstet värkte och jag ville bara försvinna.

Den var dock bara med första året sen har det bara gått lättare och bättre för varje år.

Men Robert tycker att jag mår lite för bra för att stå på marknaden nu.😁
Det blir inte lika mycket terapi i syrummet nu som förut.
Nu finner jag min energi i gymmet och med löpningen istället.

 Skulle gå på toaletten och där kom dom bärande på FetMats.
Var flera olika rollspel under dagen på julmarknaden.


 När jag var klar på toaletten och kom ut låg FetMats ensam kvarlämnad på golvet i hallen😅


 Vi sålde bra av det vi hade med oss och bakverken hade en rykande åtgång.

Första timmarna snöade det massor.
Folk såg ut som vandrande snögubbar.





 Framåt kvällen började det regna för att sen övergå till spöregn.
Men vi stod torra under presenningen vi hade satt upp som skydd.

Nästa år står vi här igen, få se vad vi hittat på för nytt att sälja då.
Mer päronbiskvier blir det då och tavlor för dom säljer alltid bra 🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar