Summa sidvisningar

söndag 3 februari 2019

Snökaos och sjukstuga

 Han har legat i stort sett hela dagen, absolut inte likt Fabian.
Robert har varit sjuk till och från hela januari så att Fabian klarat sig så pass länge ändå var inte väntat.
 Elin har jobbat så Alice har varit hos oss på dagarna i helgen.
 Idag var det lite tråkigt när Fabian var sjuk och ute var det snökaos.
 Så jag och Alice bakade lite kladdkakemuffins och bjöd killarna på fika.
Alice tyckte att det var lite jobbigt att röra i smeten och blev trött i armen.
 Men det gick bra att slicka ur skålen sen i alla fall😊

 Felix har sovit hos oss i natt så det var en lycklig Fabian i morse när han fick syn på Felix.


 Jag och Alice gav oss ut sen trots busvädret.
Hon satt varmt och tryggt i vagnen skyddad från snö och blåst.
Jag pulsade mig fram i 2 decimeter snö i 4 kilometer.
 Lyckades hitta en liten snutt som vår plogas och fick pusta ut lite.
Men jag såg det som ett träningspass💪🙂
 På kvällen efter att ha kört hem Alice och Felix så gav jag mig ut på 5 km löpning på oplogade vägar.
Dom har jobb hela natten dom stackare som ska ut och ploga våra gator.

Får se hur veckan blir med Fabian.
Hoppas att han piggnar i ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar