Summa sidvisningar

fredag 8 februari 2019

Mot nya mål och sömnlösheten består

 Vi turas om att vabba med Fabian.
Igår var det min "tur" så jag passade på att ge mig ut på en promenad innan Robert skulle gå till jobbet.
Febern kommer och går på Fabian, han är uppe och leker en stund och sen däckar han i soffan rätt som det är.
På kvällen kom Fanny in och hängde med på en springtur.
 Hon tyckte inte att vi skulle se glada ut när vi var ute och sprang så vi fick lov att ta en bild där vi såg ut att gå in för löpningen på allvar.
Så kul att Fanny ville vara med och det kommer att bli fler gånger.
 5 kilometer promenad på morgonen och 5 km lätt jogg på kvällen.
Fanny gillade dock inte att jag kallade det lätt jogg då hon knappt kunde stå på sina ben när hon kom hem 😅
 I morse fick jag hjälp av en PT på gymmet.
Jag har ett långsiktigt mål och det började jag med redan förra året.
Jag ska vara i mitt livs bästa form när jag fyller 50 år.
Men jag känner mig lite osäker på gymmet och det bidrar lite till att jag drar mig lite för att gå dit.
Nu vill jag ha hjälp med hur jag ska träna och göra så jag känner mig säkrare.

Nästa fredag ska jag träffa honom igen och då få hjälp med lösa vikter, idag gick vi igenom maskinerna.

 Fabian var hos tjejerna medan jag tränade.


 Lilla prinsessan Lovis har också varit hängig med feber.
Likaså Alice.


 Barnarbete är väl ändå inte så tokigt😉
 Fanny och tjejerna åkte till deras farmor och Alice åkte med oss in till stan till sin farmor.
Jag och Fabian åkte hem ensamma och tog det lugnt.
 I förrgår körde jag ett tufft pass hemma i hallen så att jag har fortfarande träningsvärk sen då.
Nu blir det hårdträning fram till jag fyller 50 år.
Jag har lite över ett år på mig så det känns helt okej.
Att ha ett mål gör det så mycket lättare att komma igång och hålla i.

Vad gäller sömnen för Fabian så här vi inte märkt av någon förändring än, imorgon höjer vi dosen ett snäpp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar