Summa sidvisningar

fredag 15 februari 2019

Att vårda varandra är viktigt

 Vi jobbar på nätterna med nya medicinen fortfarande.
Han har svårt att somna på kvällarna när han inte får Melatonin längre.
Men han sover något längre på natten när han väl somnat.

Igår ville han somna i myspölen och så fick det bli.
Bara han somnat så är det bra, han somnade i 23 tiden.
Ingen bekväm ställning när man ska bära in honom till sängen dock.
Men man börjar ju bli stark nu😁

 Var på gymmet i morse och träffade PT och gjorde en kroppsmätning.
Jag måste jobba hårdare på att bli yngre och lättare.
Min muskelmassa var bra med vikten låg på ca 10 kg + och åldern på 55 år.....

Jag önskar att jag hade råd med PT varje vecka men jag känner mig rätt trygg med den undervisning jag fått nu.
Jag har dragit mig från att gå upp till gymmet för att jag känt mig osäker.
Men nu känns det mycket bättre.

 I morse före kl 8 kom Lovis och Selma hit och var här tills Fanny slutade skolan.
När dom åkte hem kom Elin och Alice.
Dom hade en mysstund med Fabian i myspölen.
 På eftermiddagen kom Felix hit.
 Jag och Robert jobbar på vår relation och gick ut och åt middag på tu man hand.

 Vi åt på Basta  och det var riktigt gott.
Man måste tänka på att komma ihåg varandra också.
Det blir lätt att man glider isär när det är som det är.
Vi sover inte ens ihop längre och har inte gjort på länge.
Men vi jobbar på att hitta tillbaka och få tiden för varandra .

 Jag ska även bli bättre på att ge mig själv tid.
Nästa helg ska jag och Fanny åka till Gävle och bo på hotell..
Känns ju hur lyxigt som helst.
 Fick fina tulpaner  av Alice idag❤
 Nu sitter jag mätt och belåten hemma och ser på hockey med Robert och Felix. Hoppas Fabian somnar före 23 idag😏😴

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar