Summa sidvisningar

söndag 17 februari 2019

Bra avslut på veckan

 Igår gjorde vi egna kycklingkebabrullar hemma.
 Tusan så gott det blev. Kommer aldrig att köpa från nån pizzeria igen.
Mycket godare och betydligt bra mycket nyttigare.
 Fick lov att tipsa Fanny direkt om den goda maten vi fått till😊

 I morse kom Alice till oss då Elin jobbar.
Det var en skön dag med sol och ett par plusgrader ute.
Vi gick först och matade änderna.

 Sen stannade vi till i lekparken på stan på väg hem.

 Lovis kom hem till oss också
Nu har du tre barn mormor, sa Alice 😊
Ju fler desto bättre❤

 Hon är så rolig den här Lovis, håret står alltid åt alla håll och så kallar hon mig för mummu.
 Ja hjäppa dig mummu, sa hon när jag skulle börja med middagen.
 Fick hjälp med att slicka smeten till Elins Nutellafudge jag gjorde till henne.
 Alla tre hjälpte gladeligen till med det😅
 När dom små busfrön åkt hem och Fabian skulle lägga sig gav jag mig ut på en halkiga springtur.
 Nästa år ska jag investera i ett par Icebugs springskor .
Det var ett steg fram och två bak idag, jäklar vad halt det var.
 Men jag liksom svävade fram över isen ändå på nåt vis.
Hade det inte varit så halt hade nog inte milen på en timme varit helt omöjligt.
Både flåset och benen känns pigga och bra.
Jag återhämtar mig snabbt efter uppförsbackarna.

Imorgon blir det styrka igen.
Tar jag mig inte till gymmet får det bli hemma.

Den här dagen blev ett bra avslut på veckan som varit rätt bra hela veckan faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar