Summa sidvisningar

torsdag 14 februari 2019

Hjälp jag håller på att förvandlas till klimakteriekossa

Dagens motion blev promenad till och från jobbet, det fick räcka.
Imorgon blir det hårdträning på gymmet och jag har träningsvärk sen gårdagens pass hemma.

Nu till nåt hela annat.....

Min mens brukar komma samtidigt som lönen.
Ja dom brukar även ta slut typ samtidigt.....
Men nu kom den idag!!
Men nån lön har jag då inte sett röken av...

Vad är det frågan om!?
Jo, jag fattar vad det är på gång.
Jag håller på att förvandlas till en klimakteriekossa😳

Svettas på nätterna, fötterna är så varma att jag får panik om täcket råkar komma över dom.
Humöret, ja det ska vi nog inte ens tala om.
Det kan skifta rätt snabbt om man säger så.

Men jag googlade nyss klimakteriet och läste att styrketräning var bra mot svettningarna och för att stärka skelettet som kan bli skörare.
Det var väl tur att jag börjat träna då.

Nu ser jag fram emot att få slippa mensen, svettningar, humörsvängningar och få åldras och bara få vara nöjd med hur jag är.

5 kommentarer:

  1. Been there done that. Nu borta. ���� 1,5 år bara

    SvaraRadera
  2. Är i slutet av en helvetesresa (hoppas jag) på ca 6 år.... vill verkligen inte att du behöver uppleva det utan att det går bättre för dej. Självantänder och brinner upp snart. Ha en trevlig helg från en annan kossa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men fy va jobbigt!! Så många år❣ Hoppas helvetesresan är över nu så du kan börja njuta och må bra igen❤ Kram

      Radera
  3. Tack så mycket Kram

    SvaraRadera