Summa sidvisningar

fredag 31 augusti 2018

Tvättberg och bulor

 I morse när jag tittade bort i en halv sekund fick jag hjälp med pålägget på frukostmackan....
Om det bara hade varit skalat ändå för det var perfekt kokt med gulan sådär lagom rinnig.

Försöker komma ikapp med tvättberget som växer för varje dag som går.
Tvättar täcken och allt efter varje natt.
Tvättkorgen är så full att jag måste använda badkaret att lägga tvätt i.
Detta kissande på nätterna tar kål på mig snart.

Ingen sömn, massa tvätt....
Det är inte ens skönt att lägga sig i renbäddad säng längre då man gör det varje dag.

I natt ska jag få sova i lugn och ro i syrummet och till och med få sovmorgon imorgon.
 Idag har vi tränat inne jag och Fabian.
Jag körde ett benpass med hjälp av en app i mobilen.
När vi var klara ville han fortsätta att träna.
Jag fick till slut sätta på nåt träningsprogram på hans platta så låg han på mattan och tränade vidare själv.

Jag höll på att skratta på mig för han är den absolut roligaste killen jag vet.
 Men idag har han haft en otursdag.
Han snubblade till när han lekte, ramlade rätt in i bokhyllan och slog huvudet så det blev en ordentlig bula i pannan.
Var ledsen en liten stund sen var det full fart igen❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar