Summa sidvisningar

fredag 17 augusti 2018

Dammat av kameran lite

De första bilderna har Fanny tagit, hon gillar också att fota och tar mycket bättre bilder än mig.
Jag lyckas aldrig (nästan) få någon bra bild på Fabian.
Hon får alltid bra bilder på honom!


Den här bilden med handen full i krikon var fantastisk tycker jag, det är Selmas lilla hand💗

I morse var Robert upp till gymmet redan kl 06 och körde en timme på crosstrainer.
Jag ringde mamma och frågade om hon kunde passa Fabian en stund så jag också fick upp och köra ett pass.
Det gjorde hon och jag tog en promenad upp till gymmet, ca 2 km dit.
Körde 30 minuter styrka och 30 minuter löpning och sen en promenad hem igen.
Blev ett ordentligt pass så imorgon blir det nog träningsvärk.

Bästa kompisarna, Fabian och mormor💓


Fanny bjöd på lunch när vi åkte ut till Grycksbo efter träningen.
Kycklingpaj och sallad, så gott!

Hade lite salong efter maten och klippte håret på grabbarna,
hämtade Alice på dagis då Elin jobbade sent så hon slapp vara där hela dagen.

Gick ut med alla barn utom Lovis som skulle sova.

Dom har krikonträd på gården som bär nåt alldeles enormt med bär.


Selma åt med god aptit.



Alice tyckte att dom var alldeles för sura, därav minen.

Fanny åt massor hon också, jag tyckte som Alice.
Det var full rulle på dom små som sprang runt och busade.



Tjejerna tränade på balanscykeln.

Heja Alice!







Fabian tog ett långt bad när vi kom hem, nu har han somnat och vi njuter av lugnet
med lite plockmat och ett glas vin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar