Summa sidvisningar

måndag 6 augusti 2018

Nu börjar vardagen på riktigt igen

 Mina blommor på jobbet har då fått ordentligt med kärlek när jag haft semester.
Blommorna hemma på balkongen har tagit stryk av värmen.
Dom är inte alls lika fina trots all kärlek och omvårdnad dom fått av mig.
 Men nåt som är fint det är mina nya klänningar som jag fyndat på Indiska.
 Provade alla dessa tre men tyckte att dom var för dyra och kunde inte riktigt bestämma mig för vilken jag helst ville ha.

Fick ett presentkort av Robert för att köpa mig en klänning.

Nu föll det sig att dom var på rea och jag fick alla tre för priset av en!
 Jag valde långklänningen då vi skulle på 40-årsfest hos en kompis till Robert.
 Hans kompis hade gjort den här bilen till sina barn.
Snacka om tuffaste bilen till barnen.

 Vi käkade kräftor och barnen fick korv med bröd.
Vi hade Alice med oss också och åkte hem tidigt.
 Nästa dag var det dags för nästa 40-årsfirande.
 Då var det Roberts föräldrar som firade 40-årig bröllopsdag .
Det är bra jobbat och inte särskilt vanligt idag bland alla skilsmässor och separationer.
Även jag ingår i den statistiken....
 Vi bjöds på massor av god mat.

 Och bubbel på olika vis.

 Slutade kvällen med ett kubbspel innan det var dags att åka hem och lägga Fabian.



 Det blir lite blandat med bilderna.
Tog mig en 6 kilometers jogg i morse.
 Här varit dålig på att använda systemkameran under sommaren .

 Finaste sommaren på galet många år och jag glömmer att dokumentera den i fina bilder.
Men jag har ändå många fina minnen av den.

Det känns som att den är slut nu.

 Imorgon börjar Fabian på förskolan igen och jag ska jobba.
Robert kör buss sista veckan innan han börjar nya jobbet.

 Men vi ska nog hinna med några fler bad för värmen ser ju ut att komma tillbaka igen.
Har dock varit rätt skönt när nätterna varit lite svalare.

 Måste visa vilka fina bilder Fanny tagit på tjejerna.

 Jag tror dock Lovis tröttnade på att bli fotad 😂

Nu måste jag komma ihåg att ställa klockan innan jag somnar så jag kommer upp i tid imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar