Summa sidvisningar

onsdag 1 augusti 2018

Från raggare till lyxlirare

 Här växlar vi i allt.
Men vi börjar alltid dagen med lite träning.
Helst i klädkod a'la 80-tal då den framhäver färgen jag fått i sommar mest 😁

 Så vi gick från träningsfreak till raggare.
Vi skulle få åka med Rasmus till Rättvik och kolla på folk och bilar.
 Först satt Fanny fram mellan dom stora brorsorna.
Jag, Selma och Fabian satt bak.

 Men i Bjurs bytte vi så grabbarna (brorsorna) fick sitta fram och tjejerna bak.

 Fabian älskar verkligen allt som har med bilar och fordon att göra.
Och när nån åker förbi och spelar hög musik börjar han genast att dansa😀


 Dom är verkligen världens bästa och snällaste bröder❤
Fabian klappade Felix på kinden, han tycker så mycket om sina stora syskon.
Och dom han såklart.
 När vi hade raggat klart blev vi lyxlirare.
 Farmor fyllde år och dom hade äntligen fått klart och kopplat in sitt spa bad.

 Där hade Fabian kunnat lega och bubblat i timmar om han fått bestämma, men de fick han inte.
 På lördag ska vi dit igen då dom här 40-årig bröllopsdag och vi blir bjudna på mat där.
Då blir det säkert lite bad också.
 Imorgon ska jag äntligen till jobbet igen.  Ska bli skönt att träffa mina vänner där.
Var visserligen ut och hälsade på dom häromdagen också då vi tog vår morgonträning.
Blev en promenad/jogg på en mil då.

I morse "bara" strax över 6 km.

Dagarna när jag haft många av mina nära och kära runt omkring är dom bästa.
Träffat alla mina barn, plus mamma och bror❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar