Summa sidvisningar

måndag 13 augusti 2018

Bubbel, barnbarn, bio och babynest

 Bilderna hamnar hur som helst ibland och idag blev visst en sån gång.

I lördags började vi dagen med lite träning tillsammans igen.
Körde ett varv runt Tisken men diverse muskelövningar på nästan alla parkbänkar runt sjön.
Andra varvet sprang jag runt.
Kom hem lagom röd i ansiktet.

 Igår hade vi vilodag.
Fabian bäddade ner sig med sin gosedjur i sängen i syrummet.
Ibland (korta, små, pyttestunder) kan han ligga där och titta på barnprogram.
Dom stunderna är sköna för alla😀

 Jag höll till vad symaskinen igår, vilade från träning.
Fabian och pappa åkte till farmor och farfar och badade i deras jacuzzi så att jag fick lugn och ro.

 Jag fick lite avbrott och vila från symaskinen när dom här sköna bönorna kom på besök.





 På kvällen kom mormor och passade Fabian så vi kunde gå på bio.

Alltså det här med bio är inget för mig direkt.
För det första har jag svårt att sitta still i 2,5 timme som filmen var lång...
Tur den var bra åtminstone.
Sen tycker jag att ljudet är galet högt!

Såg folk sitta med öronproppar på sig.
Ska man verkligen behöva ha det för att se på en film!?
Nä, bio är sjukt överskattat i mina ögon och öron.

 I morse gick vi upp till Lugnet och körde lite utegym tillsammans.

 Blev både muskler och en promenad på 8 km.

 Lördagen avslutade vi med lite gott bubbel på kvällen.
Det här ska jag absolut köpa fler gånger, så gott var det och inte så starkt heller.
Precis i min smak🍾👌

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar