Summa sidvisningar

söndag 26 augusti 2018

En helg av det trevligare slaget

 I torsdags var det köttbullens dag och självklart blev det hemrullade köttbullar till lunch på jobbet.
En av mina vänner hade med sig en hel korg med godsaker från sin trädgård och bjöd på.
 Tog en löprunda på kvällen.
Möttes av den här skylten och höll på att skratta på mig.
Någon var tydligen inte helt nöjd med att man bara fick åka skidor där.
 På fredagen var jag med Rasmus till Borlänge på förmiddagen.
Köpte mig faktiskt nya jeans och en t-shirt.

Det är lite roligare att köpa kläder när dom sitter någorlunda bra.
Sen skulle jag och Robert ut på tu man hand på kvällen och åka på räkkryssning med slussbruden.

 Jag och Fabian körde ett träningspass hemma.
Han är snart stark som en björn som han tränar!

 Kvällen började bra med fint väder och allt.



Vi var först på plats men ändå sist på båten på nåt märkligt sätt.




 Åh så gott vi åt och drack.
Jag gillar räkor mer och mer för varje gång äter det.
Förut åt jag de knappt alls.
 En kaffedrink på maten smakade också bra.

 Vi hade som tur var förberett oss på oväder när vi skulle cykla hem.
Det var tur de för det regnade rejält när vi skulle hem.
Men med varsin regnponcho gick det ingen nöd på oss.
När vi kommit hem fick vi dessutom trevligt sällskap av gamla svägerskan och svågern, (dom är alltså inte gamla men inte längre svåger och svägerska till mig) 😉

Det blev en sen men mycket rolig kväll i trevlig sällskap.
 På lördagen fyllde mamma år och vi bjöd ut henne på lunch.
På grund av kvällens händelser dagen innan blev det en ganska sen lunch 😄
 Blev pasta till middag också, jag älskar pasta!

 Har sytt lite också, blev matchande filt och mössa till babynestet.
 Sitter och laddar för att ta mig ut men nyss haglade det som tusan här!

Fabian har börjat med sin nya medicin och vi fick hör och häpna sova en hel natt i natt.
Kan knappt minnas när det hände sist.
Dock var sängen helt nerkissad som vanligt i morse.

På torsdag ska vi och göra ultraljud på hans njurar igen.
Vi ska se i en vecka hur det går med hans ADHD medicin.
Han har varit väldigt trött på förmiddagen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar