Summa sidvisningar

onsdag 29 augusti 2018

Mat, bak och träning

 Igår när jag kom hem från jobbet möttes jag av denna godsak.
Som gjorts iordning av en annan godsak, min man ♡

Fantastiskt gott, jag älskar räkor!
Och min man❤
 På jobbet har jag ju fått en massa äpplen så nu bakas det en massa gott på äpplen såklart.
Två olika slags äppelkakor blev det idag.
 Hann även med att baka bröd i stekpanna som blev en av vinsterna  till tipspromenaden.

 Ett par av mina vänner på jobbet hade rensat sitt förråd och kom med en påse bilar till Fabian.
 Dom har han suttit och lekt med sen vi kom hem.
Plockat dom i och ur påsen och radat upp dom på olika vis.

Lite galen har han såklart varit emellanåt också.

Jag har haft vilodag idag.
En kort promenad hem från lasarettet bara.
Var upp och klippte håret på "gamla" svärmor som ligger där.
 Igår både sprang jag och körde lite muskler när jag kom hem.

Har tagit tag i min operation av magen och ringt till väntetidskansliet.
Dom ska skicka remiss till Art Clinic i Uppsala så nu hoppas jag att det händer nåt snart.
Har en smärta i magen jag inte haft tidigare och har väntat i snart ett år på operation nu.

Är ju mycket starkare i kroppen nu mot ett år sedan.
Både i kondition och fysik.
Men rygg och mage är inte bra...

Men jag ÄLSKAR att kunna springa igen!

Idag har vi kollat blodtrycket på Fabian sen vi började med hans medicin, det såg bra ut och på lördag ska vi höja dosen.
Återstår att se om det ger nåt resultat då, ingen skillnad än så länge.

Skulle lämna in ett frågeformulär om hur Fabian är nu.
Sen ska vi lämna in samma igen när han ätit medicin ett tag få se om svaren blir annorlunda.
Men frågorna är så konstiga att Högskoleprovet skulle kännas som en baggis att göra jämfört med dessa frågor.

Imorgon ska vi göra ultraljud på hans njurar.
Tur han får börja dagen som är veckans bästa, med ett bad på Neptunbadet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar