Summa sidvisningar

fredag 5 februari 2016

På bättringsvägen (hoppas jag)

Jag har legat i stort sett hela dagen idag med. Febern har dock sjunkit sen igår och jag har känt mig något piggare.

Fabian somnade och sov middag med mig i min säng. Inte mycket som slår den mysstunden. Älskar att ligga och lyssna på hans lugna andetag när han sover. Och pussa lite på hans mjuka panna och kinder. 
Hemma har det sett ut som en storm dragit förbi. 
Jag kunde inte låta bli att plocka ihop alla leksakerna på golvet när Robert och Fabian var ute.

I köket har Robert hållit ordning och idag gjorde han riktigt goda hemgjorda hamburgare. 
Efter ett par Alvedon satte jag mig vid symaskinen. Hann sy färdigt både Roberts och mitt som vi ska ha på festen imorgon. 
Jag SKA dit! Har sett så fram emot den.
Robert kommer att bli så sjukt snygg i sina glittriga kläder. 
Hans glasögon har jag också designat själv.

Bild på min utstyrsel kommer imorgon. Nu blir det god natt ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar