Summa sidvisningar

lördag 27 februari 2016

Min man är galen (men det var väl ingen nyhet)

Jag fick en härlig sovmorgon i morse. Vi gick och lade oss redan halv tio igår kväll. Vi sov nog båda innan vi ens hunnit landa på kudden.

Robert var så utsövd att han till och med vaknade före Fabian i morse. 
Fabian har en förmåga att rada upp alla saker. Är det inte bilar så är det djur eller nåt annat. När jag kommer upp i morse hade han radat upp alla djur så fint på vardagsrumsbordet.
Han har blivit en sån stor kille. Med nya fina a skor på fötterna och mjuka sköna jeansbyxor. Älskar att busa med sin pappa.
Vi tog en lunch på Ikea idag. Men innan det var vi på lite loppisar. 
Började på PMU-loppisen som är en loppis där allt går till välgörenhet och folk där jobbar ideellt.
Det som stör mig nåt så hemskt och min man ännu mera är hur folk har mage att pruta på dom redan låga priserna! 
Robert blev galen på en "ung" dam framför oss som skulle pruta på en redan jättebillig kappa för att det var en reva i fodret. 
Ja men vad tror dom! Det är för bövelen begagnade kläder och dessutom till otroligt låga priser redan....
Dom loppisfynden vi gjorde blev några djur till Fabian som han ville ha. Dom fick följa med in på Ikea och äta också.
Jag bara älskar mina solglasögon jag köpte förra året. Dom är progressiva precis som mina vanliga glasögon så jag ser perfekt i dom. Sen är dom sjukt snygga också!
Vi var in på Dollarstore och handlade på vägen hem. Fabian somnade i bärselen på min rygg. Då är man inte pigg heller♡
När vi kom hem bytte vi om och gick ut på en riktig långpromenad jag och Fabian . 
Vi var ute i över två timmar. Han var på bushumör när vi skulle ta en Selfie :)
Solen värmde oss i ryggen när vi gick ut men hann gå ner innan vi var hemma och då blev det kallt. Jag gick ifrån mössan men det är ju tur att man har lite hår på huvudet som värmer bra.
Självklart kollade vi tåg och bussar. Fabian tecknar tåg på bilden men det är svårt att teckna med vantar på :)
Köpte honom ett par nya gympaskor som var så himla lätta och sköna. Han tyckte nog om dom för han hade dom på sig inne hela kvällen. Hans fötter har som rätat ut sig lite mer nu när han kan stå på dom mer. Det har lett till att han gått upp ett par storlekar i ett navs och nu växt ur sina gamla skor i en hast.
Såg en bok på hyllan i Fabians rum ikväll när jag skulle lägga honom. Har inte lagt märke till den förut och jag undrar vem han fått den ifrån.
Blev lite full i skratt när jag läste titeln på boken och var tvungen att skicka en bild till Robert. Jag fick en knytnävsemoji till svar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar