Summa sidvisningar

torsdag 4 februari 2016

Kunde inte bli sjuk mer olägligt

Idag fick vi hem en leverans med blöjor. Den här gången har vi valt att testa up&go få se om dom fungerar. 
Förut när vi testat har dom läckt men det var ett tag sen så vi ger dom en chans till.

Jag har lyckats bli sjuk så himla olägligt. Har sett fram emot helgens kalas så himla mycket. Nu ligger jag med feber, förkyld, ont i halsen och hela kroppen.

Hoppas verkligen jag piggnar i tills på lördag! Jag orkar inte ens sy klart kläderna vi ska ha på oss då. Som tur är har jag gjort det mesta klart.

Har kollat på farmen på kvällen. Varför är det alltid tjejerna som råkar i luven på varandra? Följer även några större bloggar.
Hatet på vissa bloggar är skrämmande. Folk (då mest tjejer) är så otroligt elaka i munnen och klankar på andras kroppar och gud vet allt. Vad får man ut av att skriva till någon annan som tränar och står i att den ser äcklig och tjock ut. Ifrågasätta varför denne tränar överhuvudtaget när den ändå är tjock, borde du inte vara smal som tränar så mycket?

Det är tur man bara har en liten blogg så man slipper nättroll. 

1 kommentar:

  1. Krya på dig, vi ska ha en heldag med sonen och hans flickvän i Stockholm imorgon. Vi blir bjudna på brunch och teater :D Ni får ha en trevlig helg. Kram

    SvaraRadera