Summa sidvisningar

tisdag 16 februari 2016

En flänga-runt-dag

Vår dag startade halv fem i morse. Robert skulle upp och åka till jobbet då och jag tror att Fabian vaknade till av det. 
Kan även ha varit grannens alarm. Hon har nämligen sin mobil på golvet så hela vårt tak vibrerar när hon ska upp. I morse ringde den 2(!!) Gånger och  LÄNGE!! Tror hon gör det för att jävlas! 

Halv sju somnade vi om en stund i min säng. Gick till öppna förskolan när vi vilat klart. Har inte varit dit sen innan jul för att Fabian har ju varit sjuk hela tiden till och från. 

Vi tränade på att krypa i den lilla trappen till rutschkanan och sen balansen i att åka nedför kanan. Det var inte det lättaste.
Han kröp upp i en stor sackosäck och satte sig där att vila sen.
Efter öppna förskolan gick vi hem och stoppade i oss lite mat. Sen blev det en busstur med pappa ut till Grycksbo. 
Imorgon åker Fanny, Jesper, Selma och Felix till Gran Canaria och blir borta en vecka.
Jag sydde lite snabbt ihop en klänning med glassar på till Selma innan vi åkte. 

Träffade alla mina barn där. Rasmus ville klippa sig så jag hade grejer med mig ut och fixade det. Sen kom Elin, Alice och Felix också hem dit en sväng.
Det var bra så fick jag lite mysiga Alicekramar innan vi skulle åka hem igen.


Det tar på krafterna att flänga runt och leka så Fabian somnade i bussen på väg hem.

För att han inte skulle sova för länge så gick vi en sväng och kollade tåg och bussar när vi kom in till stan.

Finns en jättemysig butik på Slaggatan som heter Decoria. Brukar dock sällan gå in där men idag gick vi in och kikade lite.
Hittade en söt ängel som det stod "Änglar finns och du är en av dom" på. 

Den köpte vi och slog in i ett paket och gick hem till mamma/mormor med. 
Vad gjorde vi utan henne♡ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar