Summa sidvisningar

lördag 20 december 2014

Känsliga tittare varnas (som Ernst skulle sagt)

För en vecka sen lite drygt gjorde jag en behandling på mina fötter som heter Baby Foot.
Det var ett par "sockor" i plast med en slags vätska i som man skulle ha på sig i en timme.
Nu har dom börjat ge resultat.
All död hud har börjat trilla av och fram kommer ett par lena mjuka fötter. Ser lite läskigt ut när skinnet släpper.

Fabian den lilla stackaren har spytt ner sin säng igen och tvättmaskinen har gått för femte gången idag.
Har fått i honom lite vatten teskedsvis. Han har fått behålla det än så länge. Nu ligger han i sin säng och sover och han har somnat utan napp för första gången. Vi tänkte att vi skulle försöka att sluta med den snart. Alla mina andra barn har fått sluta när dom varit runt två år.
Jag tycker att dom är så stora då att det är dags att sluta innan tänderna tar stryk.
Något sugbehov har dom ju inte heller utan det har bara blivit en ful vana mer. Och det är inte upp till barnen att sluta utan vi föräldrar som ska se till att dom slutar med den.

Nu håller jag alla mina tummar för att stackars lilla Fabian behöver spy nåt mer.
Och att ingen spyr över synen av mina fötter ;)

2 kommentarer:

  1. Ha ha, jag känner igen det där sedan gången jag provade Baby Foot!! Först hade jag glömt bort att det skulle ta ca en vecka innan slutresultatet. När fötterna plötsligt såg ut som dina, trodde jag först att jag fått scharlakansfeber, för då ömsar man hud på fötterna!! LOL!! Det funkar verkligen!! :-) Karin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja vilken fantastisk grej! Fötterna börjar bli riktigt mjuka och fina nu :-)

      Radera