Summa sidvisningar

tisdag 23 december 2014

Julen inställd

Årets roligaste dag som alla ser fram emot är inställd. Så jäkla tråkigt.
Igår kväll mådde jag riktigt dåligt med frossa och illamående.
Har legat precis hela dagen idag.
Tack och lov har jag fått magsjukan i bakre ändan och åtminstone sluppit spy.
Men det är ett evinnerligt rännande till toan och arslet känns som en babianröv.
Har förflyttat mig från sängen till soffan och fått i mig lite blåbärssoppa.
Fabian har till och med fått i sig lite mat idag. Men han är trött och slut än och sover mycket.

Dom kommer hit idag och byter kontakt på spisen och uttag i väggen då det är alldeles bränt.
Efter jul får vi en helt ny spis.
Vi har flyttat fram vårt julfirande till den 26 så då hoppas jag att alla är friska.
Robert och Fabian är ute och får lite frisk luft.
Jag vilar vidare i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar